Project news
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!
Voting
Як Вам новий сайт?
Total 37 common:people_all_forms

Гуртківці створили  чат-бота для пошуку активних ігор

Date: 1 березня 2021 о 18:59
105 views

Гуртківці створили  чат-бота для пошуку активних ігор

Нещодавно команда «United Kingdom» Бабинської СЗШ Кельменецької ОТГ під керівництвом тренерів-наставників Марини Кульчак та Іванни Малай здобула І місце в категорії «Дизайн робота» під час Львівського дистанційного відбіркового турніру FIRST LEGO League Challenge 2020-2021.

Школярі розробили та створили GameSearcher – бот у телеграмі. Як же виникла ідея такого проєкту?

Усі ми спостерігали ситуації або були учасником, коли, сидячи в компанії друзів, усі гортають соцмережі, роздивляються фото та новини, у кращому випадку – просто розмовляють, і соцопитування дітей вкотре це підтвердило.

За статистикою сучасне покоління витрачає 6+ годин свого часу за телефоном. На питання «Чи є проблемою для вас вирішити, як провести час у компанії або чим зайнятися?» 78% відповіли, що ні, але 89% опитуваних відповіли, що просто розмовляють, а 35% зависають у гаджетах. Тому очевидно, що відсоток тих, для кого є проблемою, чим зайнятися в компанії друзів, набагато вищий. 85% відзначили, що люблять грати в ігри з друзями, але для більшості є проблемою знаходити нові ідеї для ігор, тому багато грають одну й ту саму гру кожного разу. Відчувши цю проблему на власному досвіді, почали шукати ідеї та шляхи її вирішення.

Девіз команди – «У нас немає проблеми, у нас є можливості». Діти перетворили мінус на плюс, використавши смартфони для активних ігор.

Мета цього проєкту – заохотити молодь активно проводити час за іграми. Чат-бот – це спеціалізований додаток, що дозволяє користувачам взаємодіяти зі сторонніми сервісами, якщо існує така необхідність, і все це виконано через усім відомий інтерфейс чату. Чат-бот – це помічник, який спілкується з користувачами через повідомлення й має низку певних функцій.

Проаналізувавши всі можливі варіанти створення такого чат-бота, було виявлено, що для написання такого бота необхідно використовувати одну з мов серверного програмування: Ruby, Node.JS, Python, PHP. Вибір зупинився на Python – мові програмування загального призначення.

Щоб GameSearcherBot запрацював, було зроблено великий обсяг роботи:

  1. Реєстрація GameSearcherBot у спеціальному чат-боті «BotFather».
  2. Вибір критеріїв для пошуку ігор (бот буде підбирати гру користувачу за його бажанням і можливостями, варто йому тільки вказати кількість гравців, наявність та тип інвентаря, локацію гри).
  3. Програмування основної частини бота та поєднання з телеграм-частиною.
  4. Пошук та зйомка відеоприкладів та опис ігор, розподіл відповідно до вибраних критеріїв.
  5. Створення сайту та розміщення ігор.
  6. Підбір хостингу та розміщення на ньому бота (https://t.me/gamesearcher_bot).

Цікаво те, що під час досліджень завданням тренера є не підказати, а надихнути, спрямувати дії учнів, тобто вивченням теми, розрахунками та програмуванням вони займаються цілком самостійно. Це є ефективним способом зацікавити дітей програмуванням, стимулом до вивчення природничо-математичних наук, формування в учнів критичного мислення, уміння бачити зв’язок технічної творчості з предметами шкільного курсу.

Завдяки здобутій перемозі цієї весни команда «United Kingdom» братиме участь у Всеукраїнському STEM-фестивалі «ROBOfirst – більше ніж роботи» у м.Київ.

Comments:
Only authorized users can leave comments.